ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΡΕΥΝΑ

ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο νέος δικτυακός τόπος του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση www.uop.gr

Διά της παρούσης, και συμπληρωματικά προς τις ήδη εκδοθείσες ανακοινώσεις, ενημερώνεται η ακαδημαϊκή κοινότητα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου για τα ακόλουθα πρόσθετα μέτρα προκειμένου να αντιμετωπιστεί η διάδοση του κορωνοϊού COVID-19:

1) Να ληφθεί μέριμνα ώστε σε κάθε χώρο εργασίας να μη συνωστίζονται περισσότεροι από τρεις υπάλληλοι. Στην περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο, παρακαλούνται οι Προϊστάμενοι όπως ενημερώσουν αρμοδίως τη διοίκηση του Ιδρύματος, προκειμένου να γίνει η σχετική διευθέτηση.

2) Η υποβολή και διεκπεραίωση των όποιων αιτημάτων/υποθέσεων από τις αρμόδιες υπηρεσίες, καθώς και η επικοινωνία με αυτές, τόσο των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας όσο και του κοινού, θα πραγματοποιείται, μέχρι νεωτέρας, μόνο εξ αποστάσεως (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ταχυδρομικής αποστολής), ώστε να αποφευχθεί η συνάθροιση σημαντικού αριθμού ατόμων σε χώρους και γραφεία των διοικητικών οργανικών μονάδων, συμπεριλαμβανομένων των Γραμματειών και των αυτοτελών μονάδων του Ιδρύματος. Στοιχεία επικοινωνίας των υπηρεσιών διατίθενται στην κεντρική ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου: www.uop.gr

3) Προκειμένου για τις Οικονομικές Υπηρεσίες και τη ΜΟΔΥ, η κατάθεση παραστατικών είναι δυνατό να γίνει σε δεύτερο χρόνο, ενώ όπου αυτό δεν είναι εφικτό, θα πραγματοποιείται μέσω συστημένης αλληλογραφίας, υπηρεσιών ταχυμεταφοράς (κούριερ) ή βάσει προηγούμενης συνεννόησης με τον αρμόδιο υπάλληλο.

4) Παράλληλα, θα ληφθούν ειδικά υπηρεσιακά μέτρα (π.χ.. διερεύνηση δυνατοτήτων για παροχή εξ αποστάσεως υπηρεσιών) για τα άτομα του Προσωπικού του Ιδρύματος που ανήκουν στις διαπιστωμένες ιατρικά «ευπαθείς ομάδες», τα οποία θα εφαρμοστούν με προσοχή και διακριτικότητα, και μέσω της συνεργασίας των ενδιαφερομένων, των προϊσταμένων των υπηρεσιών και της διοίκησης.

5) Όσες από τις παρεχόμενες υπηρεσίες δεν υποστηρίζονται ηλεκτρονικά (π.χ. δήλωση θεμάτων πτυχιακών εργασιών και επιβλέποντος καθηγητή), θα μπορούν να διεκπεραιώνονται μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τις κατά περίπτωση Γραμματείες.

6) Ακυρώνονται πάσης φύσεως τελετές ορκωμοσίας των φοιτητών, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Έως τότε, οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να ζητούν βεβαιώσεις περάτωσης σπουδών και αναλυτικής βαθμολογίας, καθώς και ολοκλήρωσης των υποχρεώσεών τους έναντι προγραμμάτων μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών, από τις αρμόδιες γραμματείες.

7) Οι υποστηρίξεις πτυχιακών εργασιών, διπλωματικών εργασιών και διδακτορικών διατριβών καλό είναι να γίνονται με χρήση τηλεδιάσκεψης.

8) Συνιστάται στους φοιτητές του Ιδρύματος που βρίσκονται στην αλλοδαπή μέσω του Προγράμματος Erasmus να επιστρέψουν στην ημεδαπή, στην περίπτωση που έχουν κλείσει τα Ιδρύματα στα οποία έχουν μεταβεί. Άλλως, αν επιθυμούν να παραμείνουν στη χώρα όπου ευρίσκονται, αυτό θα το πράξουν με δική τους ευθύνη. Στην περίπτωση που επιστρέψουν από χώρες που έχουν πληγεί από τον κορωνοϊό COVID-19, θα πρέπει να εξεταστούν άμεσα και να παραμείνουν κατ’ οίκον για τουλάχιστον δεκατέσσερις (14) ημέρες, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

9) Το αμέσως επόμενο διάστημα, θα υπάρξει ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητα διενέργειας μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και συστημάτων σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, θα ληφθεί μέριμνα ώστε να μη χάσουν οι φοιτητές του Ιδρύματος το τρέχον εξάμηνο των σπουδών τους.

10) Σε ενδεχόμενη (απευκταία) περίπτωση εμφάνισης κρούσματος κορωνοϊού COVID-19, η ακολουθούμενη αντιμετώπιση, σύμφωνα και με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, είναι η ακόλουθη: α΄) Απολύμανση των χώρων στους οποίους κινήθηκε το άτομο που προσβλήθηκε. β΄) Oσοι ήλθαν σε επαφή με το άτομο αυτό θα παραμείνουν στην οικία τους για δύο εβδομάδες και θα ακολουθήσουν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Σημειώνεται ότι ο ΕΟΔΥ ενημερώνεται από το άτομο που προσβλήθηκε για τις επαφές του με άλλα άτομα και με τη σειρά του ενημερώνει τα άλλα άτομα για το τί οφείλουν να πράξουν. Δεν συντρέχει λόγος «σφραγίσματος» των ευρύτερων χώρων όπου βρέθηκε το άτομο που προσβλήθηκε.

11) Παρακαλούμε όπως διαβάσετε προσεκτικά, στην επισυναπτόμενη εγκύκλιο, τα μέτρα πρόληψης που προτείνουν οι ειδικοί για την αποφυγή μετάδοσης του κορωνοϊού στους χώρους εργασίας.

 Μέτρα Προστασίας της Δημόσιας Υγείας μέσω πρόληψης κατά της διασποράς του κορωνοϊου COVID19 σε χώρους εργασίας

Παρακαλούμε, τέλος, για την πιστή τήρηση των ανωτέρω, τη διατήρηση της ψυχραιμίας εκ μέρους όλων και τη συνεχή παρακολούθηση της ιστοσελίδας του Ιδρύματος για τυχόν ανακοινώσεις.

 

Εκ της Διοικήσεως του Ιδρύματος

Σύμφωνα με δημοσιεύματα εφημερίδας της Καλαμάτας είναι πιθανό ένας φοιτητής μας που διέμενε στην πόλη της Καλαμάτας να έχει διαγνωσθεί θετικός στον κορονοϊό. Η διάγνωση φέρεται να έχει γίνει σε νοσοκομείο της Αθήνας.

Μετά απο επικοινωνία με τον ΕΟΔΥ αναστέλλονται  για 48 ώρες (μέχρι και Τρίτη 17.3.2020)  όλες οι διοικητικές λειτουργίες όλων των Σχολών και των Υπηρεσιών σε όλες τις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου στην Καλαμάτα και θα γίνει απολύμανση των χώρων.

Παρακαλούνται όλοι οι συνάδελφοι να επιδείξουν ψυχραιμία και να ακολουθούμε τις εντολές των ειδικών. Θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση για ότι νεότερο.

Εκ της Διοίκησης του Πανεπιστημίου

 

         

         

  

 modip new6

 

 

 

 DIAGONISMOI2    
 banner diavgeia   εντυπα     επιτροπή
baner 2  

 

 

WorldData UOP 

 logo eunice

EUNICE - ΠΑΠΕΛ

  SiG logo 2    

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στον ιστοχώρο, συμφωνείτε με τη χρήση cookies
Διαβάστε την πολιτική ιδιωτικότητας για περισσότερες λεπτομέρειες